Poškodený tovar prepravnou spoločnosťou

 

     Ako postupovať v prípade, ak Vám prepravca doručí poškodený tovar.

 

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím pozorne skontrolujte dodaný tovar.

 

Zásielku, ktorá sa na prvý pohľad vyzerá ako poškodená – poškodený obal, nepreberajte.

 

Ak je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti informovať, čo najskôr prepravcu  prostredníctvom reklamačného formuláru na stránke/e-mailom.

 

SPS – oznámiť do 24 hodín

 

- Pri doručení dôkladne skontrolujte balenie (aj zospodu). Ak zistíte, že balenie nesie známky mierneho poškodenia, zásielku preberte, ale uveďte poškodenie do preberacieho protokolu. Ak zistíte, že balenie nesie známky vážneho poškodenia, zásielku odmietnite a informujte nás emailom.

 
 
 
 

info@variotrade.sk